ویژگی های دستمال کاغذی مرغوب - مارک های برتر دستمال کاغذی

دستمال کاغذی مرغوب و مناسب به دستمال کاغذی گفته می‌ شود که بعد از خیس شدن ، پودر و ریز ریز نشود و بعد از چند دقیقه به حالت اولیه خود برگردد . 

دستمال کاغذی‌ هایی که بوی نامطبوعی دارند و روی آنها لکه مشاهده می‌ شود از انواع مرغوب به شمار نمی‌ روند .

دستمال کاغذی باید از خمیر الیاف سلولزی و به رنگ سفید یا الوان باشد . 

ویژگی مهم دیگر کرپ شدن آن است . منظور از کرپ شدن ، چین خوردگی‌ های سطح دستمال کاغذی است که هنگام تولید آن به منظور افزایش سطح تماس و در نتیجه بالابردن میزان سرعت جذب آب ایجاد می‌ شود . به طوری که هنگام تماس با آب و مایعات بعد از حداکثر نیم ساعت حالت اولیه را به دست می‌ آورد .

دستمال کاغذی استاندارد سالم ، فاقد پرز ، الیاف خرد شده ، سوراخ و اجسام خارجی است و هنگامی که یک برگ آن را مقابل نور قرار می‌ دهید باید پراکندگی الیاف به طور یکنواخت دیده شود . 

رنگ به کار رفته در ساخت دستمال‌ های کاغذی باید از رنگ‌ های مجاز و ثابت و با رنگ بسته بندی متناسب باشد .

گاهی دیده می‌ شود که در صورت کشیدن یک برگ دستمال کاغذی همه برگها بیرون می‌ ریزند ، اما هنگام خرید باید به این نکته دقت کنید که دستمال کاغذی استاندارد در بسته باید به طور تاخورده به نحوی بسته بندی شود که به راحتی و تک تک بتوان آنها را از بسته خارج کرد . 

از جمله برندهای موجود در بازار که طبق استفاده خودم میتوانم بگم جزع دستمال های مرغوب هستند میتوانم برند پاپیا و تنو هستند که هم از نظر کیفیت و هم بسته بندی و شکل ظاهری و قیمت و مشخصه های دیگه بسیار عالی هستند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد