آموزش باز کردن راه آب ظرفشویی

راه آب ظرفشویی جزع جاهایی هست که خیلی گرفته میشه و همیشه برای خانما دردسر هست . ما در اینجا میخوای چند راه سریع که به وسیله اونها میشه این مشکل را حل کرد اریه بدیم .

همونطور که میدونید بهترین راه پیشگیری هست یعنی ما باید نکاتی رو رعایت کنیم که آشغال اضافه وارد راه آب نشه . برای اینکار یه سری آشغال گیرها هستن که توی پلاسکوها به فروش میرسه و شما میتونید از اونجا تهیه کنید و روی راه آب ظرفشویی بذارید که از ورود آشغال به راه آب جلوگیری کنه .

اگر این آشغال گیرها کوچک بودن و باز هم جوابگوی حجم آشغال ها رو نداشتن ، میتونید از سبدهای آشغال گیر استفاده کنید. این سبدها شکلی شبیه آشپال دارند  کل فضای سینک رو پوشش میدهند و قطعا از ورود آشغال به راه آب چلوگیری میکنند.

حالا اگر  آشغال وارد راه آب شده و گرفته شده باید چکارکنیم یکی از اولین اقدامات بررسی لوله های زیر سینک ظرفشویی هستند آنهارا باز کنید و تمیز کنید و برگردونید سرجاشون .

اقدام بعدی استفاده از چنته هست . چنته رو میریزین توی راه آب ، میذارید چند ساعت بمونه سپس آب  داغ رو باز  کنید. این نکته رو هم به یاد داشته باشید که قبل از ریختن چنته حتما باید سینک خشک باشد.

اگر با چنته راه سینک باز نشد میتونید از سیم استفاده کنید یک سیم بلند باریک که یک سرش رو با پارچه ببندید که ضخیم بشه وارد راه آب کنید تا جایی که ممکنه تا آشغال های احتمالی رو هل بده به سمت فاضلاب . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد