آخرین اعتبار کارت های ملی قدیمی

تعداد زیادی از کارت‌های هوشمند ملی صادر شده اما در اداره ثبت مانده و از سوی متقاضیان دریافت نشده و به همین دلیل طی آخرین مصوبه موجود کارت‌ هایی که مربوط به قبل از سال ۹۶ درخواست داده شده ، از هفته آینده فاقد اعتبار خواهد بود و شماره سریال آنها باطل اعلام می‌ شود .

 ۱۹۰ دستگاه و سازمان ، با ثبت احوال در ارتباط است و افرادی که تا پایان سال ۹۶ به این سازمان برای درخواست کارت خود مراجعه نکرده بدانند که سریال کارت‌ شان تا هفته آینده تاریخ 26 اسفند 97 باطل می‌ شود .

کسانی که تکمیل ثبت نام کرده اند ، در لیست قرار می گیرند و اگر بعد از سال به جایی مراجعه کردند ، با یک استعلام وجود کارت ملی شان محرز می شود .

کلیه کسانی که تا کنون نیز درخواست کارت ملی هوشمند نداشته‌ اند تا پایان سال فرصت دارند به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌ نام اقدام کنند . همچنین کارت‌ های ملی نمونه قدیم افرادی که تکمیل ثبت نام انجام داده‌ اند تا زمان صدور کارت‌ های جدید دارای اعتبار است .

 کلیه کسانی که فاقد هرگونه کارت ملی هستند مانند کارت اولی‌ ها و یا کسانی که کارت‌ های ملی هوشمندشان را مفقود کرده‌ اند در اولویت ثبت احوال برای صدور کارت هستند و کارت‌ های ذخیره شده در ثبت احوال به این افراد اختصاص می‌ یابد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد