راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان

 راه اندازی کسب و کار سخت است، مخصوصا وقتی که پولی نداشته یا پول کمی دارید . با این وجود اگر اشتیاق و مهارت های کارآفرینی دارید ، فهرست ایده های مشاغل کوچکی که در زیر آورده شده است را بررسی کنید . این مشاغل نیاز به سرمایه گذاری کم دارند و به راحتی دایر میشوند . همه این مشاغل به حداقل مراحل قانونی و مستندات نیاز دارند  .
1- کلاس تدریس خصوصی
اولین ایده کسب و کار کوچک با سرمایه گذاری کم ، دایر کردن کلاس تدریس خصوصی است . شما باید در موضوعاتی که قصد تدریس آنها را دارید تخصص داشته باشید . اگر در این زمینه بی تجربه هستید باید از کلاسی با استانداردهای پایین تر شروع کنید . اولین قدم تعیین محل تدریس ، شهریه و زمان کلاس است . مرحله دوم انجام ترتیبات لازم برای ایجاد زیرساخت ها از جمله تخته سیاه ، چیدمان صندلی ها و غیره است . مرحله بعدی بازاریابی برای کلاس خود در رسانه های محلی یا از طریق آگهی یا روزنامه ها است . شما باید روی دستیابی دانش آموزان به نتیجه خوب تمرکز کنید .
اگر برای راه اندازی کلاس تدریس خصوصی ملکی اجاره ای را انتخاب کنید ، می توانید این کار را با مبلغ 8,000,000 تومان یا کمتر شروع کنید . شما باید مجوز کسب بگیرید و از درآمد حاصل از کلاس خصوصی مالیات و اجاره بپردازید .
2. ارائه خدمات حسابداری
اگر شما آموزش‌ های مرتبط با حسابداری را گذرانده‌ اید . می‌ توانید این خدمات را برای بنگاه ‌های کوچک و نوپا که امکان استخدام یک حسابدار تمام وقت را ندارند ارائه دهید . و از سواد خود استفاده کنید ، که قطعا میتواند کار پر درآمد برایتان باشد .
3- خرید و فروش برنج با 10 میلیون تومان
ایده بعدی مربوط به زمینه خرید و فروش میشه . البته هر نوع خرید و فروشی را می توان در نظر گرفت ، اما من اینجا برنج رو مثال میزنم . این زمینه تخصص آنچنانی هم نیاز نداره . تنها کافیه کمی بازار کار رو بررسی کنید تا پیچ و خم کار دستتون بیاد .
اگر تمایل به انجام این کار دارید ، شما باید از طریق شمال کشور اقدام به خرید برنج کنید . می توانید با شرکت های مختلف فروش برنج صحبت کنید . آنها خودشان برای شما برنج را میفرستند . حال شما می توانید برنج خریداری شده را به مغازه دارها ، رستوران ها ، تالار و … بفروشید .
پیشنهاد می کنم اگر می خواهید ایده خرید و فروش برنج را شروع کنید . حتما یکبار به شمال کشور سفر کرده و از نزدیک با فروشندگان برنج صحبت کنید . شما باید سعی کنید برنج را با قیمت مناسبی تهیه کنید . در نتیجه در شهر یا منطقه فعالیت خود می توانید با 500 الی 1000 تومان کمتر از جاهای دیگه برنج را عرضه کنید . در این صورت مشتریان زیادی به سمت شما خواهند آمد .
از آنجایی که برنج جزو موارد غذایی مورد نیاز می باشد ، این کار به خوبی می تواند پاسخگو بوده و درآمدزایی خوبی برای شما داشته باشد .
فکر میکنم طبق حساب سر انگشتی که انجام دادم اگر 10 میلیون تومان برای خرید برنج هزینه کنید ، حدودا 4 / 5 میلیون برای شما سود خواهد داشت . اگر 20 میلیون برنج بخرید حدود 10 میلیون سود خواهید داشت . پس همانطور که مشاهده می کنید یک کسب و کار سود آور و عالی هست .
4. ایجاد فروشگاه اینترنتی پورسانتی
کافی است تا با ارسال درخواست همکاری به برخی از تولیدکنندگان ، وظیفه فروش محصولات آنها را در وب‌ سایتان به عهده بگیرید . و از هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت نمایید . برای انجام این کار نیاز به یک طراح وب ‌سایت ، گرافیست و در ادامه نیاز به نیروی کار جهت پشتیبانی خواهید داشت . هزینه اولیه پیاده ‌سازی این مدل بسیار اندک بوده و مختص به راه‌ اندازی وب‌ سایت آن می‌ شود . که این ایده میتواند کار پر درآمد باشد .
5- خدمات تیفین ( ناهار مختصر )
خدمات تیفین یکی از بهترین ایده های کسب و کار مواد غذایی با سرمایه گذاری کم است . این شغل را حتی می توان از خانه شروع کرد . در شهرهای بزرگ ارائه دهندگان خدمات خوب تیفین کم هستند . اگر بتوانید غذای خوشمزه ، سالم و مقرون به صرفه ای را تهیه کنید ، شانس موفقیت شما در این تجارت بسیار زیاد است . برای شروع این کار به یک آشپز خوب ، منو و مواد اولیه برای تهیه غذا نیاز دارید . همچنین به یک پیک موتوری نیاز دارید تا غذای تهیه شده شما را تحویل دهد . در بیشتر موارد ، خدمات تیفین بدون مجوز کسب شروع می شوند . با این حال ، گرفتن مجوز بهداشت مواد غذایی قبل از شروع این شغل الزامی است . شما می توانید این کار را با سرمایه اولیه 4,000,000 تومان شروع کنید .
6. ارائه مشاوره آنلاین
خیلی از مردم  امکان مراجعه به مشاوره حضوری را ندارند ، ترجیح میدن از مشاوره آنلاین استفاده کنند . هدف آگاه سازی فرد از مشکلات و ریشه های آن و سپس توانمندسازی فرد در حل مشکلاتش به صورت علمی ، منطقی و ماندگار است . در واقع ، مشاوره آنلاینی به ارائه خدمات مشاوره ای از طریق اینترنت اطلاق می شود . و نیاز به هزینه زیادی هم ندارد . میتوانید از دانش خود برای کسب درآمد استفاده کنید .
7- کلاس آشپزی
کلاس آشپزی مورد بعدی در فهرست ایده های مشاغل کوچک است . این یک شغل خانگی  و برای خانم ها مناسب است . برای راه اندازی کلاس آشپزی باید در مهارت های آشپزی تخصص داشته باشید . می‌توانید کلاس آشپزی را در منزل یا یک مغازه اجاره ای شروع کنید . در مرحله اولیه ، شما باید برای بازاریابی کلاس خود سخت تلاش کنید .
8. وبلاگ نویسی
از این حرفه غافل نشوید . زیرا این حرفه در دنیای امروز به سرعت تبدیل به یکی از کسب و کارهای خانگی میشود . برای کسب درآمد از وبلاگ نیز می‌ توانید محصولات آموزشی که خودتان تهیه کرده‌ اید را بفروشید یا اینکه با معرفی و فروش خدمات و محصولات سایر شرکت ‌ها و سایت ‌ها از آنها پورسانت بگیرید . وبلاگ نویسی کار پر درآمد محسوب میشود .
9- شمع سازی
شمع ها برای مراسم مذهبی و همچنین وسایل تزئینی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند . اگر در ساخت شمع های معطر منحصر به فرد تخصص دارید ، می توانید کار ساخت شمع های دست ساز را شروع کنید . شما به مواد اولیه مانند موم ، رنگ ، رنگینه ها ، مواد بسته بندی و دستگاه ساخت شمع احتیاج خواهید داشت . قبل از شروع این کار ، فروشندگانی را شناسایی کنید که در تجارت شمع فعالیت می‌کنند . بازار را بررسی کنید و برنامه ای برای تبلیغ تنظیم نمایید . مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز برای این کار بسیار کم است . با این حال ، این شغل بستگی به میزان فروش دارد . شما باید روی دستیابی به میزان فروش زیاد ، تمرکز کنید . برای شروع کار ساخت شمع ، به مجوز کسب احتیاج دارید .
10. درست کردن سبد سورپرایز و هدیه
اگر به خوبی لوازم را میچینید و تزیین میکند و سلیقه ی خوبی دارید . با درست کردن سبد های سوپرایز و هدیه ، پول خوبی را میتوانید به دست بیاورید . باید هدایای جذاب و زیبا درست کنید و سبد هدیه را به زیبایی تزئین کنید . میتوانید این سبد ها را در ایام مختلف مانند روز مادر ، روز پزشک ، روز معلم ، و… بفروشید .
11- تولید گوش پاک کن
تولید گوش پاک کن یک فرصت تجاری سودآور است . این کار به مواد اولیه مانند پنبه ، چوب ، مواد جاذب و مواد بسته بندی نیاز دارد . شما به دستگاه تولید گوش پاک کن نیاز دارید که می‌ تواند با کنترل دستی یا به صورت خودکار باشد . هنگام شروع این کار باید از مجوز کسب و شماره سریال استفاده کنید .
12- مغازه فروش چای و نوشیدنی سرد و گرم
دکه فروش چای و نوشیدنی سرد و یا گرم یک گزینه شغلی در مقیاس کوچک است . این کار را می توان با سرمایه ای کم به راحتی شروع کرد . شما فقط به مکانی کوچک ، مواد اولیه برای درست کردن چای و نیروی انسانی نیاز دارید . در این شغل ، مکان دکه بسیار مهم است ؛ توصیه میشود که این دکه  را در نزدیکی محل کار یا بازار ، باز کنید . اگر سرمایه ای اضافی در اختیار دارید میتوانید انواع چای با طعم های مختلف را سرو کنید . روی هم رفته ، دکه چای و نوشیدنی های سرد را می‌توان با سرمایه اولیه -6,000,000 و 5,000,000 تومان باز کرد . شما باید مجوز کسب و همچنین مجوز بهداشت مواد غذایی را بگیرید .
13. پرورش گیاهان ساختمانی

گل های تزیینی و آپارتمانی در حال حاضر جزو پرطرفدارترین ها هستند . پرورش گل اگر با برنامه ریزی صورت بگیرد سود خوبی برای شما خواهد داشت . شما میتوانید گوشه ای از محوطه خانه را به فروش گل های آپارتمانی و تزیینی اختصاص دهید . قطعا تا به حال در خیابان ها شاهد فروش گل های آپارتمانی از دست فروشان بوده اید . که ایده ی خوبی برای کسب درآمد خواهد بود .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد